Klantenservice

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je een vraag hebt. Via de onderstaande onderwerpen vind je snel en gemakkelijk antwoord op je vraag. Helpt dit niet je vraag te beantwoorden? Klik hierboven dan op 'Contact' om je vraag direct aan ons te stellen. We helpen je dezelfde dag of binnen 24 uur verder.

Garantie
Je mag van ons verwachten dat het geleverde product naar verwachting functioneert. Op de pagina over garantie vind je gedetailleerde informatie over onze garantie.

Klachten
Heb je een klacht? Dan betreuren wij dat ten zeerste maar uiteraard staan wij voor je klaar om je te helpen. Stuur een mail met je klacht naar [email protected] en wij proberen je zo snel mogelijk te helpen met je klacht. Na ontvangst van je bericht ontvang je van ons een bevestiging waarna we je klacht in behandeling nemen. Mocht het spijtige geval zich voordoen dat wij er samen niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Omdat wij te allen tijde streven naar tevreden klanten, willen we dit uiteraard voorkomen.  

 

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je een vraag hebt. Via de onderstaande onderwerpen vind je snel en gemakkelijk antwoord op je vraag. Helpt dit niet je vraag te beantwoorden? Klik hierboven dan op 'Contact' om je vraag direct aan ons te stellen. We helpen je dezelfde dag of binnen 24 uur verder.

Garantie
Je mag van ons verwachten dat het geleverde product naar verwachting functioneert. Op de pagina over garantie vind je gedetailleerde informatie over onze garantie.

Klachten
Heb je een klacht? Dan betreuren wij dat ten zeerste maar uiteraard staan wij voor je klaar om je te helpen. Stuur een mail met je klacht naar [email protected] en wij proberen je zo snel mogelijk te helpen met je klacht. Na ontvangst van je bericht ontvang je van ons een bevestiging waarna we je klacht in behandeling nemen. Mocht het spijtige geval zich voordoen dat wij er samen niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Omdat wij te allen tijde streven naar tevreden klanten, willen we dit uiteraard voorkomen.  

 

Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Product toevoegen - Voeg het product dat je wilt kopen toe aan je winkelwagen.
Winkelwagen - Controleer je winkelwagen. Je kunt hier een eventuele kortingscode invullen.
Afrekenen - Heb je nog niet eerder bij ons besteld? Reken dan af als gast of registreer je zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen én je bestelling gemakkelijk kunt inzien en aanpassen vanuit je account. Heb je al eerder bij ons besteld en heb je een account? Log dan in.
Contactinformatie - Voer je contactgegevens, factuur- en leveringsadres in.
Verzendinformatie - Kies een gewenste verzendmethode: thuis of op het werk, in de avond of ophalen bij een afhaallocatie.
Betaalinformatie - Kies een gewenste betaalmethode.
Besteloverzicht - Controleer je bestelling voor de laatste keer en bevestig je bestelling.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Direct na je bestelling ontvangt je een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens het bestellen. Deze bevestigingsmail kan in je spam map terechtkomen, dus controleer deze map eerst als je geen bevestiging hebt ontvangen. Staat de mail ook niet in je spam map? Dan heb je waarschijnlijk een typefout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Stuur ons een mailtje op [email protected] en we helpen je verder.

Is het mogelijk wijzigingen te maken nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

We proberen je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Dit houdt ook in dat als je bestelling eenmaal is afgerond, je er niets meer aan kunt wijzigen. In de regel houden we aan dat je je bestelling tot één uur na bestelling kunt wijzigen. Stuur in dat geval een mailtje naar [email protected]. Daarna kun je het natuurlijk ook altijd aan ons vragen, maar we kunnen je niet beloven dat we de wijziging dan ook daadwerkelijk kunnen realiseren.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Wij denken niet alleen aan onszelf of aan onze klanten, maar ook aan het milieu. Daarom doen we ons uiterste best om zo min mogelijk plastic te versturen. Als we plastic ontvangen van onze leveranciers dan voeren we dit op de best mogelijke manier af en hiermee belasten we jou niet. Er zijn uitzonderingen: hygiëneproducten zoals sokken en producten die kunnen lekken zoals sprays versturen we wél in plastic. Doorgaans is dit gerecycled plastic zodat het milieu zo min mogelijk wordt belast. Meer weten? Bekijk deze pagina.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na je aankoop altijd annuleren. Tot een uur voorafgaand aan het moment dat we deze overhandigen aan PostNL is dit kosteloos, we hebben dan nog niets opgestuurd. Hebben we je bestelling al opgestuurd? Neem dan contact met ons op zodat we je een retouretiket kunnen toesturen. Nadat je deze hebt afgerekend, kun je het pakket naar ons terugsturen en wij boeken het aankoopbedrag dan binnen enkele werkdagen naar je terug.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt ook zonder account bij ons bestellen. Het is wel handig om een account te maken omdat het verschillende voordelen biedt. Zo kun je de volgende keer sneller bestellen, je kunt je bestelling vanuit je account inzien en beheren en je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen.

Ik ben yogadocent(e). Mag ik een korting verwachten?

Ja, dat mag je zeker! Neem contact met ons op zodat we de korting samen in orde kunnen maken.

Ik heb een online voucher besteld. Wat nu?

Heb je een voucher voor een yoga les, cursus of abonnement besteld? Klik dan verder naar deze pagina. Hier vind je alle uitleg die je nodig hebt om je voucher in te zetten voor de door jou gekozen yoga les, cursus of het abonnement.

We sturen niets naar je op. Alvast heel veel plezier!

Betalen
Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Het kan voorkomen dat het betalen van je bestelling niet in een keer lukt. Heb je een account gemaakt tijdens het bestellen? Log dan in en betaal je bestelling alsnog vanuit je account. Heb je geen account gemaakt? We sturen je binnen een dag een uitnodiging om je betaling alsnog te voldoen. Wil je je betaling sneller voldoen? Neem dan contact met ons op zodat we je een betaallinkje kunnen toesturen waarmee je je bestelling alsnog kunt afrekenen.

Je kunt je bestelling ook altijd opnieuw plaatsen, dan annuleren wij je bestelling waarbij de betaling mislukt is.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Bekijk hiervoor onze pagina met de verschillende betaalmethoden en uitleg per betaalmethode.

Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?

De factuur hebben we bijgevoegd als bijlage bij de bestelbevestiging. Als je de bestelbevestiging niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. We sturen je de factuur graag alsnog toe!

Leveren
Wat zijn de verzendkosten?

Bekijk hiervoor onze pagina met alle informatie over het verzenden van je bestelling.

Welke koerier is verantwoordelijk voor de levering?

Wij versturen je bestelling via PostNL.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Log dan in via deze pagina en bekijk je bestelling. Onder het kopje ‘status’ vind je de actuele status van je bestelling. Direct na het bestellen ontvang je van een bestelbevestiging waarna wij aan de slag gaan met het inpakken en verzenden van je bestelling. Tevens ontvang je van ons een track & trace link waarmee je de bezorging van je bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat je niet direct actuele informatie vindt via de track & trace link, vaak verschijnt dit later in de avond of de volgende ochtend.

Wat zijn de levertijden?

Bekijk hiervoor onze pagina met alle informatie over het verzenden van je bestelling.

Volgens mijn track & trace is mijn bestelling bezorgd, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

In de meeste gevallen is je pakketje bij de buren afgeleverd. Helaas laat de PostNL chauffeur niet altijd een bericht achter waar je pakketje bezorgd is terwijl zij dit wel zouden moeten doen. Wil je voordat je contact met ons opneemt eerst controleren of je pakketje bij de buren is bezorgd? Zo niet, dan gaan we voor je uitzoeken waar je pakket gebleven is.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven. Wat moet ik doen?

Zorg dat je dit zo snel mogelijk bij ons meldt door ons een Whatsapp bericht of een mail te sturen. Als we je pakket nog niet hebben overhandigd aan PostNL dan kunnen we je adres nog aanpassen. Hebben we je pakket al opgestuurd? Probeer deze dan zelf op te halen bij het adres dat je hebt opgegeven. Als dit niet mogelijk is dan wachten we tot we de zending retour ontvangen waarna we deze, na betaling van de nieuwe verzendkosten, opnieuw naar je opsturen.

Waar leveren jullie?

We leveren standaard in zo goed als de hele EU. De selectie landen vind je op deze pagina. We kunnen ook leveren als je locatie hier niet tussen staat. Neem dan contact met ons op zodat we de verzendkosten voor je kunnen berekenen. Ben je akkoord met de verzendkosten en de retourvoorwaarden? Dan versturen we de gewenste producten na betaling zo snel mogelijk naar je op.

Kan ik de status van mijn bestelling ergens zien?

Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Log dan in via deze pagina en bekijk je bestelling. Onder het kopje ‘status’ vind je de actuele status van je bestelling. Heb je geen account aangemaakt? Dan ontvang je per mail een track & track link zodra we je bestelling hebben verzonden.

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Als je tijdens de levering van je bestelling niet thuis bent, kan het zijn dat je pakket bij de buren is afgegeven. Je pakket kan ook bij een afhaallocatie in de buurt zijn neergelegd. Je ontvangt hierover altijd bericht van PostNL via een briefje in je brievenbus. Als je van tevoren weet dat je niet de hele dag thuis bent, kies tijdens het bestellen dan voor een afhaallocatie. Past je bestelling door de brievenbus? Dan hoef je niet thuis te blijven.

Kan ik mijn pakket laten leveren bij een afhaallocatie?

Ja dit kan. Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij een afhaallocatie. Voer eerst je eigen adres correct in en daarna zie je vanzelf welke afhaalpunten je bij jou in de buurt kunt kiezen en op welke datum en vanaf welke tijd je je bestelling daar kunt ophalen.

Wanneer haal ik mijn pakket op bij de afhaallocatie?

Doorgaans kun je je pakket de volgende dag, met uitzondering van zondag en feestdagen, vanaf 15:00 uur ophalen bij de gekozen afhaallocatie. Controleer dit voor de zekerheid. Je vindt deze informatie tijdens het kiezen van de afhaallocatie als je bestelt op Superyoga.nl of op de website van de afhaallocatie. Kun je het nog steeds niet vinden? Neem dan telefonisch contact op met de afhaallocatie.

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Maak een foto van de beschadiging en stuur ons deze per mail toe naar [email protected]. Hoe duidelijker je de beschadiging omschrijft en fotografeert, hoe sneller we je kunnen helpen. Uiteraard staan we altijd voor je klaar als je product beschadigd is.

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Het kan voorkomen dat we een foutje maken, hoewel we alle bestellingen met veel zorg inpakken. Klopt je bestelling niet? Laat dit ons dan weten per mail of Whatsapp bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om ervoor te zorgen dat je de verkeerde producten kunt terugsturen en de juiste alsnog krijgt toegestuurd. Wij betalen zowel de retourkosten als verzendkosten in dit geval.

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu?

Helaas kunnen ook wij wel eens iets vergeten. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar zijn we toch iets vergeten? Laat dit ons dan weten per mail of Whatsapp bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om ervoor te zorgen dat je de ontbrekende producten alsnog zo snel mogelijk krijgt toegestuurd. Wij betalen de verzendkosten in dit geval.

Producten
Wat kan ik doen als ik mijn yogamat te glad vind?

Heb je een yogamat die naar je gevoel te glad is en niet genoeg grip biedt waardoor je je oefeningen niet optimaal kunt uitvoeren? Lees deze 7 tips en verbeter de grip voor een betere practice!

Wat is het verschil tussen een sticky mat en een mat met een stroef oppervlak?

Een sticky yogamat geeft een licht plakkerig effect waardoor je niet snel uitglijdt en daardoor als beginner veel veiligheid zal ervaren. Het licht plakkerige effect zorgt dat je in de juiste houdingen kunt blijven staan. Bij dynamische yogastijlen zoals Ashtanga of Vinyasa yoga is dit vaak niet fijn omdat de flow van je practice wordt onderbroken. Een stroef oppervlak geeft geen plakkerig effect maar biedt wel een goede grip. Sticky matjes hebben ook een stroef oppervlak en bieden ook veel grip.

Hoe kan ik mijn yogamat het best schoonmaken?

Als je regelmatig yoga beoefent, is het belangrijk om je yogamat goed te onderhouden zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft en je elke sessie een fris ruikende yogamat tot je beschikking hebt. Lees deze tips voor een betere hygiëne en het schoonhouden van je yogamat!

Heb ik een yoga handdoek nodig?

Of je nu begint met yoga of dit al jaren doet: een yoga handdoek is een handige toevoeging tijdens je yoga sessie. Lees hier waarom jij een handdoek nodig hebt!

Hoe dik moet een yogamat zijn?

Als je op zoek bent naar een yogamat dan kom je er al snel achter dat er oneindig veel keuze is. In dit artikel gaan we in op de aandachtspunten zodat je makkelijker de juiste selectie kunt maken.

Welke yogamat past bij mij?

Wil je beginnen met yoga maar weet je niet welke yogamat je het beste kunt kiezen? Beantwoord deze vragen en je vindt bij iedere vraag een passend advies. Uiteraard zijn verschillende producten mogelijk in verschillende situaties waardoor je uiteindelijk zelf de beste keuze kunt maken.

Ik heb een productreview geschreven maar zie deze nog niet terug

Bedankt voor het achterlaten van een review zodat anderen ook een juiste keuze kunnen maken! We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent en een positieve review achterlaat bij het product dat je hebt gekocht. Helaas kan het ook gebeuren dat je niet tevreden bent over je product of ervaring, hoewel we er alles aan doen om dit te voorkomen. Als je dit in een review hebt beschreven, hanteren we een 'oplostermijn' van drie weken waarbinnen we contact met je opnemen om tot een oplossing te komen waardoor je uiteindelijk toch tevreden zal zijn. Je productreview kan ook zijn afgekeurd omdat je review niet over het product gaat maar over bijvoorbeeld het aankoopproces. In dit geval verzoeken we je om contact met ons op te nemen zodat we je verder kunnen helpen.

Retourneren
Kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je product bij ons binnen 30 dagen retourneren. Op deze pagina vind je de retourinstructies om je product(en) naar ons terug te sturen.

Het product moet in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd worden teruggestuurd. Stuur ook de verpakking zo onbeschadigd mogelijk terug. Als je retourzending incompleet bij ons arriveert, kunnen we terugbetaling van je aankoop niet garanderen.

Ik wil mijn product ruilen voor een ander product, hoe werkt dat?

De snelste manier om je product te ruilen, is door je nieuwe product(en) alvast te bestellen. In tussentijd kun je je oorspronkelijke product(en) retourneren. Zo weet je zeker dat een product in tussentijd niet uitverkocht raakt en heb je je nieuwe product(en) de volgende dag al in huis.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, boeken we het aankoopbedrag van de eerste bestelling naar je terug.

Wat zijn de retourkosten?

Omdat we ernaar streven om als bedrijf maximaal bewust te zijn van onze acties en de impact die deze hebben op de wereld en het milieu, bieden we geen gratis retourneren aan. Wat we wel doen, is voor je klaar staan om je te helpen bij het maken van de juiste keuze zodat je je product(en) niet hoeft te retourneren. Zo dragen we samen een steentje bij aan een gezondere wereld. Met behulp van verschillende hulptools zoals onze yogamat kiezer hopen we dat je in staat bent om de juiste keuze te maken. We begrijpen het als je er niet direct uit komt en nog vragen hebt. Via deze pagina kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

De retourkosten bedragen €4,95 voor retourzendingen uit Nederland en €7,95 vanuit België. De retourkosten voor Belgische klanten liggen zo hoog omdat de Belgische postbedrijven andere tarieven hanteren die wij niet kunnen beïnvloeden. Door een retourzending lokaal af te rekenen in plaats van via ons systeem, kun je soms een voordeliger tarief krijgen.

Wanneer wordt mijn geld teruggeboekt?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, boeken we het aankoopbedrag zo snel mogelijk naar je terug. Dit kan enkele werkdagen duren. We hanteren een maximale verwerkingstermijn van negen werkdagen. De terugboeking vind je in je bankoverzicht onder de naam 'Stichting Derdengelden Buckaroo'.

Goed doel
Wat doen wij terug voor de wereld?

Wij zijn partner van Trees for all. Bomen zijn onmisbaar voor al het leven op aarde. Ze geven ons zuurstof, schone lucht, voedsel, bescherming, verkoeling en water. Bossen zijn belangrijk voor de biodiversiteit en bieden een leefomgeving voor ontelbaar veel planten en dieren. En bomen spelen een belangrijke rol in het tegengaan van klimaatverandering. Daarom plant Trees for All bomen voor het leven. Voor mensen, dieren en natuur.

Als partner van de organisatie Trees for All proberen we onze footprint te verkleinen, het vergroenen van de aarde en de opslag hiervan. Wij planten bomen via het 1-2 programma, waarbij we één boom in Nederland en één boom in het buitenland planten.

Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden
Laat je e-mailadres achter en we mailen je zodra dit product weer op voorraad is.