Retourneren

Retour aanmelden

Aanmelden »

Houd je ordernummer bij de hand dat begint met ORD. Deze vind je in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na het betalen van je bestelling.

Gebruik het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Neem dan eerst contact met ons op voordat je je product retourneert.

Verwerkingstijd

Houd rekening met een verwerkingstijd van 9 werkdagen nadat we je retourzending hebben ontvangen. Je verstuurt je retourzending naar onze logistieke partner die de retourzending voor ons verwerkt. Als je producten onbeschadigd en in goede staat zijn geretourneerd, zorgen we voor een spoedige terugbetaling van je aankoopbedrag.

Wil je de status van je retourzending bekijken?

Log dan weer in op je persoonlijke retourpagina met je ordernummer en e-mailadres.

Label of smart label?

Tijdens het aanmelden van je retourzending kun je ervoor kiezen om een retouretiket te downloaden die je vervolgens kunt printen en op je pakket kunt plakken.

Maar je kunt er ook voor kiezen om een smart label te gebruiken. Je ontvangt in dit geval per e-mail een barcode van ons die je kunt laten scannen bij het pakketpunt waar je je retourzending inlevert. Zo heb je zelf geen printer nodig.

Heb je meerdere dozen om te retourneren? Kies dan voor meerdere retourlabels. Deze optie krijg je te zien nadat je het eerste label hebt aangemaakt.

Retourkosten

Bij het retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. De retourkosten bedragen €4,95 per geretourneerd pakket in Nederland en €7,95 in België. De retourkosten voor Belgische klanten liggen hoger dan in Nederland omdat de Belgische postbedrijven andere tarieven hanteren die wij niet kunnen beïnvloeden. Door een retourzending lokaal af te rekenen in plaats van via ons systeem, kun je in sommige gevallen een voordeliger tarief krijgen.


Defect product

Heb je een defect product ontvangen of is je product beschadigd? Stuur ons dan een foto van het defect of de schade zodat we je snel kunnen helpen met een oplossing.

Bewuste keuze

Omdat we ernaar streven om als bedrijf maximaal bewust te zijn van onze acties en de impact die deze hebben op de wereld en het milieu, bieden we geen gratis retourneren aan. Wat we wel doen, is voor je klaar staan om je te helpen bij het maken van de juiste keuze zodat je je product(en) niet hoeft te retourneren. Zo dragen we samen een steentje bij aan een gezondere wereld. Met behulp van verschillende hulptools zoals onze yogamat kiezer hopen we dat je in staat bent om de juiste keuze te maken. We begrijpen het als je er niet direct uit komt en nog vragen hebt. Via deze pagina kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

30 dagen bedenktijd

Wij hanteren een bedenktermijn van 30 dagen. Dit betekent dat je je product binnen 30 dagen naar ons mag terugsturen als je niet tevreden bent met je aankoop. Het product moet in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd worden teruggestuurd. Wij beoordelen de retourzending en als deze niet (meer) in goede staat verkeert, nemen we deze niet in behandeling.


Levenslange garantie bij Manduka

Manduka staat voor kwaliteit. Het merk geeft levenslange fabrieksgarantie op de PRO™, PROlite® and PRO Travel yoga matten. Wat houdt levenslange fabrieksgarantie in? Lees meer over levenslange garantie op de website van Manduka.

Laat je e-mailadres achter en we mailen je zodra dit product weer op voorraad is.